Про себе

АНКЕТА
 учасника першого (районного) туру
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015»

Прізвище, ім'я, по батькові  - Дробко Ірина Володимирівна

Дата і місце народження -  01. 01. 1972,   смт. Зарічне

Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail  -  32000,
обл. Рівненська смт. Зарічне, вул. Центральна, 10, кв. 29  д.тел. 8(03632) 3-52-37   м.т.0956579766

Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом - Рівненський державний гуманітарний університет, 1999, вчитель початкових класів

Місце роботи (повна назва, адреса, телефон)  - Зарічненський навчально-виховний комплекс» Загальноосвітня школа І ступеня -  гімназія»  32000, смт. Зарічне, вул. Харківця, тел. 8 (03632)3-09-23

Загальний стаж роботи -  24  роки

Педагогічний стаж -  24  роки

Кваліфікаційна категорія -  І кваліфікаційна категорія

Звання  - не маю

Державні нагороди, відзнаки:
 –    грамота Рівненської обласної державної адміністрації управління освіти і науки за зайняте ІІІ місце в обласному конкурсу-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Образотворче мистецтво» - 2010 р.;
- грамота управління освіти, молоді та спорту Зарічненської райдержадміністрації за зайняте І місце в районному конкурсу-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Образотворче мистецтво» - 2013 р.
-      сертифікат Національної академії педагогічних наук України інституту обдарованої дитини учасника ІІ-го Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель – обдарований учень» в номінації «Авторський розвивальний урок та системи уроків, проект учителя - предметника» - 2013 р.
Класи, в яких викладаєте - 5 клас – образотворче мистецтво, 6 клас –образотворче мистецтво, 7 клас – образотворче мистецтво.
Мова викладання - українська

Проблема (тема), над якою працюєте  -   «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте -
Щоб зробити урок цікавим і досягти поставленої мети на уроках образотворчого мистецтва використовую інтерактивні, мультимедійні технології та нестандартні форми організації уроку, які дають змогу підвищити ефективність засвоєння знань, поліпшити контроль над виконанням завдань, викликати у дітей інтерес до навчання. Свої уроки  в 5-х та 6-х класах проводжу з використанням ППЗ «Образотворче мистецтво, 5 клас», «Образотворче мистецтво, 6 клас».  Навчальний засіб тематично повністю відповідає шкільному курсу предмета, значно збагачуючи його виклад засобами мультимедіа. Окрім того, в практичній діяльності використовую ІКТ із мультимедійною та комп'ютерною підтримкою з виходом у всесвітню мережу Інтернет. Інтернет - простір допомагає  влаштовувати віртуальні екскурсії в музеї та галереї, переглянути картини видатних митців України та світу. Комп’ютер використовую на різних етапах уроку. Відповідно застосовую такі методи інформаційно-комунікаційних технологій:  «навчальне відео»,  відеоряд,  який може бути представлений репродукціями або відеоматеріалами, текстом, зображеннями, схемами, картами, «метод художніх проектів». Під час проведення уроків широко використовую програмні засоби навчання та мультимедіа: презентації (програма Microsoft Power Point), відеоролики (програма Windows Movie Maker), комп’ютерні програми (MS Office Word, MS Paint) тощо, які дають змогу продемонструвати на уроці ті явища, які в реальному світі побачити неможливо або складно.

Ваше педагогічне кредо – «Іди повільно, але лише вперед»

Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки)
Сімнадцять років працює вчителем образотворчого мистецтва Дробко Ірина Володимирівна. Це педагог, залюблений у свій предмет, учитель-дослідник. Уроки проводить на високому методичному рівні, впроваджує інформаційно-комунікаційні технології у навчально-виховний процес. Практикує як індивідуальні так і групові форми роботи. Забезпечує реалізацію принципів науковості, систематичності, наочності та доступності; сприяє оволодінню прийомами та техніками зображення.
На уроках образотворчого мистецтва залучає учнів до співпереживання, створення відповідного темі уроку емоційного настрою. Метою уроку завжди є сприйняття, формування творчого задуму, його посильна творча реалізація.
Виховує засобами образотворчого мистецтва високі естетичні ідеали, формує в учнів художнє осмислення світу, розвиває схильність до самовираження засобами візуального мистецтва.
Серед учнів Ірини Володимирівни - переможці районних та обласних конкурсів дитячого малюнка – «Космічні фантазії», «Податки очима дітей», «Міцна казна-міцна держава», «Ліс очима дітей», «Безпека та мир в Україні» , «Як я захищатиму Батьківщину», «Об’єднаймося брати мої» та інші.
 Дробко Ірина Володимирівна протягом двох років була керівником районного семінару-практикуму вчителів образотворчого мистецтва, на засіданнях якого забезпечувала умови оволодіння новими педагогічними технологіями. Є активним учасником районного методичного об’єднання. Забезпечує розвиток самостійності учнів впроваджує інтерактивні форми роботи. Здобула ІІІ місце на ІІ (обласному етапі)  ярмарку педагогічних ідей у 2010 р. Лауреат ІІ (обласного етапу) «Учитель року - 2012». Учасник конкурсу «Кращий авторський урок» – 2012 р. Учасник Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель – обдарований учень» в номінації «Авторський розвивальний урок та системи уроків, проект учителя - предметника» - 2013 р.
Ірина Володимирівна – мрійник та оптиміст, наполеглива, відповідальна, ерудована людина, яка своїм прикладом спонукає учнів до самовдосконалення. В житті керується принципом: іди повільно, але лише вперед.

Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням Дробко Ірина Володимирівна.



Дата__________________                              Підпис учасника_______________ 
Майстер-клас
Майстер клас





Немає коментарів:

Дописати коментар