АНКЕТА
учасника першого (районного) туру
Всеукраїнського
конкурсу «Учитель року - 2015»
Прізвище, ім'я, по батькові - Дробко Ірина Володимирівна
Дата і місце народження - 01. 01. 1972,
смт. Зарічне
Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail - 32000,
обл. Рівненська смт. Зарічне, вул. Центральна,
10, кв. 29 д.тел. 8(03632) 3-52-37 м.т.0956579766
Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом - Рівненський державний гуманітарний університет,
1999, вчитель початкових класів
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон) - Зарічненський навчально-виховний комплекс» Загальноосвітня школа І ступеня
- гімназія» 32000, смт. Зарічне, вул. Харківця, тел. 8
(03632)3-09-23
Загальний
стаж роботи - 24 роки
Педагогічний
стаж - 24 роки
Кваліфікаційна
категорія - І кваліфікаційна категорія
Звання
- не маю
Державні
нагороди, відзнаки:
– грамота
Рівненської обласної державної адміністрації управління освіти і науки за
зайняте ІІІ місце в обласному конкурсу-ярмарку педагогічної творчості у
номінації «Образотворче мистецтво» - 2010 р.;
-
грамота управління освіти, молоді та спорту Зарічненської райдержадміністрації
за зайняте І місце в районному конкурсу-ярмарку педагогічної творчості у
номінації «Образотворче мистецтво» - 2013 р.
- сертифікат Національної
академії педагогічних наук України інституту обдарованої дитини учасника ІІ-го
Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель – обдарований учень» в номінації
«Авторський розвивальний урок та системи уроків, проект учителя - предметника»
- 2013 р.
Класи, в яких викладаєте - 5 клас – образотворче мистецтво, 6
клас –образотворче мистецтво, 7 клас – образотворче мистецтво.
Мова
викладання - українська
Проблема (тема), над якою працюєте - «Розвиток
творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва шляхом використання
інформаційно-комунікаційних технологій».
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте -
Щоб
зробити урок цікавим і досягти поставленої мети на уроках образотворчого
мистецтва використовую інтерактивні, мультимедійні технології та нестандартні
форми організації уроку, які дають змогу підвищити ефективність засвоєння
знань, поліпшити контроль над виконанням завдань, викликати у дітей інтерес до навчання.
Свої уроки в 5-х та 6-х класах проводжу
з використанням ППЗ «Образотворче мистецтво, 5 клас», «Образотворче мистецтво,
6 клас». Навчальний засіб тематично
повністю відповідає шкільному курсу предмета, значно збагачуючи його виклад
засобами мультимедіа. Окрім того, в практичній діяльності використовую ІКТ із
мультимедійною та комп'ютерною підтримкою з виходом у всесвітню мережу
Інтернет. Інтернет - простір допомагає
влаштовувати віртуальні екскурсії в музеї та галереї, переглянути
картини видатних митців України та світу. Комп’ютер використовую на різних
етапах уроку. Відповідно застосовую такі методи інформаційно-комунікаційних
технологій: «навчальне відео», відеоряд,
який може бути представлений репродукціями або відеоматеріалами,
текстом, зображеннями, схемами, картами, «метод художніх проектів». Під час
проведення уроків широко використовую програмні засоби навчання та мультимедіа:
презентації (програма Microsoft Power Point), відеоролики (програма Windows
Movie Maker), комп’ютерні програми (MS Office Word, MS Paint) тощо, які дають
змогу продемонструвати на уроці ті явища, які в реальному світі побачити
неможливо або складно.
Ваше педагогічне кредо – «Іди повільно, але лише вперед»
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки)
Сімнадцять років працює
вчителем образотворчого мистецтва Дробко Ірина Володимирівна. Це педагог, залюблений у свій
предмет, учитель-дослідник. Уроки проводить на високому методичному рівні, впроваджує
інформаційно-комунікаційні технології у навчально-виховний процес. Практикує як
індивідуальні так і групові форми роботи. Забезпечує реалізацію принципів
науковості, систематичності, наочності та доступності; сприяє оволодінню
прийомами та техніками зображення.
На уроках образотворчого
мистецтва залучає учнів до співпереживання, створення відповідного темі уроку
емоційного настрою. Метою уроку завжди є сприйняття, формування творчого
задуму, його посильна творча реалізація.
Виховує засобами образотворчого
мистецтва високі естетичні ідеали, формує в учнів художнє осмислення світу,
розвиває схильність до самовираження засобами візуального мистецтва.
Серед учнів Ірини Володимирівни
- переможці районних та обласних конкурсів дитячого малюнка – «Космічні
фантазії», «Податки очима дітей», «Міцна казна-міцна держава», «Ліс очима
дітей», «Безпека та мир в Україні» , «Як я захищатиму
Батьківщину», «Об’єднаймося брати мої» та інші.
Дробко
Ірина Володимирівна протягом двох років була керівником районного
семінару-практикуму вчителів образотворчого мистецтва, на засіданнях якого
забезпечувала умови оволодіння новими педагогічними технологіями. Є активним
учасником районного методичного об’єднання. Забезпечує розвиток самостійності
учнів впроваджує інтерактивні форми роботи. Здобула ІІІ місце на ІІ (обласному етапі)
ярмарку педагогічних ідей у 2010 р.
Лауреат ІІ (обласного етапу) «Учитель року - 2012».
Учасник конкурсу «Кращий авторський урок» – 2012 р. Учасник
Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель –
обдарований учень» в номінації «Авторський розвивальний урок та системи уроків,
проект учителя - предметника» - 2013 р.
Ірина Володимирівна – мрійник
та оптиміст, наполеглива, відповідальна, ерудована людина, яка своїм прикладом
спонукає учнів до самовдосконалення. В житті керується принципом: іди повільно,
але лише вперед.
Даю згоду на внесення інформації в базу даних та
публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим
редагуванням Дробко Ірина Володимирівна.
Майстер-клас
Майстер клас
Немає коментарів:
Дописати коментар